
1. ÍGY MŰKÖDIK
A Centrum Flotta informatikai rendszere érvényes felhasználói kártya alapú bejelentkezésre épül.
Vállalkozást > Elfogadóhelyet (üzlet vagy webshop) > kedvezményes ajánlatokat a vállalkozás képviseletében eljáró, érvényes Centrum Flottakártyával az üzleti adminisztrációs felületre bejelentkezett természetes személy tud rögzíteni, mint a vállalkozás kapcsolattartója.
1. A Centrum Flottakártya előfizetés - ha a kapcsolattartónak nincs érvényes flottakártyája - elindítása az első lépés.
2. Az érvényes digitális Centrum Flottakártya a felhasználó által az előfizetés megrendelése során adott e-mail címére érkezik a kártyaszámhoz tartozó PIN-kóddal együtt, bejelentkezés a kártyaszámmal és a PIN-kóddal lehetséges.
3. A hetente megújuló Centrum Flottakártya előfizetés díja 490,- Ft /hét, amely az OTP simple biztonságos rendszerén keresztül bankkártyával fizethető és ide kattintva az előfizetés pár lépésben sikeresen elindítható.
4. Az előfizetés bármikor a következő pénzügyi elszámolási fordulóra lemondható.
5. A felhasználó és a vállalkozás kapcsolata bármikor megszüntethető (pl.: kilép a cégtől). Ebben az esetben természetes személy felhasználóként folytatja a kártyabirtokos útját mindaddig, amíg egy vállalkozáshoz nem kapcsoljuk.
A kapcsolattartó(k) érvényes CENTRUM Flottakártyával kell rendelkezzen(ek).
A vállalkozásnak semmilyen díjfizetési kötelezettsége (pl.: regisztrációs díj, jutalék, egyéb díj) nincs!
A vállalkozásnak csak a technikai feltételeket (Internet kapcsolattal rendelkező NFC képes, androidos készülék Centrum Flotta applikációval, üzlethez párosítva) kell folyamatosan biztosítania elfogadóhelyként és a CENTRUM FLOTTA valamennyi vállalkozásfejlesztést szolgáló funkcióját díjmentesen használhatja.
Ha a vállalkozásnak egyetlen érvényes előfizetéssel rendelkező kapcsolattartója sincs, akkor az üzleti fiók elérése a vállalkozásnak felfüggesztésre kerül addig, ameddig legalább egy, a vállalkozáshoz rendelt, jogosultsággal rendelkező kapcsolattartója érvényes előfizetéssel (CENTRUM Flottakártyával) nem rendelkezik.
2. TECHNIKAI FELTÉTELEK
1. A vállalkozásnak saját költségén be kell szereznie legalább egy darab (nagyobb üzlet esetében több darab) android operációs rendszerű és NFC képes okoseszközt (mobiltelefon, tab, tablet) folyamatos Internet kapcsolattal, amelyre
2. telepítenie kell a készülék(ek)re Google Playben ingyenesen elérhető Centrum Flotta alkalmazást, amely a kártyaelfogadást és kupon / jegy kezelést mérhető módon és csalásmentesen biztosítja (ez mindegyik fél érdeke, a vállalkozás tulajdonosának különösen).
3. A Centrum Flotta alkalmazásnak a készülékre telepítése után a Centrum Flotta üzleti adminisztrációs felületen az "Eszköz párosítás" gombra kattintva a készüléke(ke)t párosítani kell az adott üzlethez.
A párosítást követően a készüléken az üzlet neve felül megjelenik és onnantól, mint az üzlet saját kártya / kupon / jegy kezelő terminálja működik az eszköz.
A vállalkozás > Üzlet saját informatikai rendszerének csatlakozáshoz API is rendelkezésre áll, például: pénztárgép vagy webshop kapcsolatok létrehozásához.
A saját kártyaelfogadó rendszernek a CENTRUM FLOTTA informatikai rendszeréhez történő integrációjához (például egy gyógyfürdő a saját pénztárgép rendszerével tudja kezelni a CENTRUM tranzakciókat) informatikusaink szakmai támogatást és segítséget nyújtanak azoknak, akik ezzel a módszerrel kívánják integrálni már működő rendszereiket a CENTRUM FLOTTA-hoz.
3. VÁLLALKOZÁS ADATAINAK RÖGZÍTÉSE
Vállalkozási adatokat kizárólag érvényes CENTRUM FLOTTA kártyával bejelentkezett felhasználó, mint a vállalkozás kapcsolattartója tud rögzíteni a Centrum Flotta rendszerben.
Az üzleti adminisztrációs felület áttekinthető és kezelése rendkívül felhasználóbarát
Első lépés: bejelentkezés a Centrum üzleti adminisztrációs rendszerbe az érvényes felhasználói kártya sorszámával és az ahhoz tartozó PIN-kóddal
Második lépés: adatok rögzítése a megfelelő gombra kattintással az alábbi sorrendben: (1) válllakozás, (2) üzlet(ek), (3) ajánlat(ok)
A vállalkozás adatai módosítására jogosultsággal rendelkező felhasználókat az üzleti adminisztráció a "Vállalkozás" gomb alatt elérhető "Jogosultságok" fül alatt tartalmazza. Kártyaszám alapján itt módosítható azoknak a felhasználóknak a köre, akik az adott vállalkozás kapcsolattartójaként eljárhatnak jogpsultként.
Egy adott felhasználó akár több vállalkozás kapcsolattartója is lehet. Ebben az esetben amikor az üzleti adminisztrációs felületre bejelentkezik, akkor az összes olyan vállalkozás profilja megjelenik számára, amelyiknél jogosultsággal rendelkezik.
4. AJÁNLATOK RÖGZÍTÉSE ÉS KEZELÉSE
1. A vállalkozás akár több ajánlatot is rögzíthet a CENTRUM FLOTTA elfogadhelyeként. Az ajánlatok rögzítése csak akkor lehetséges, ha a vállalkozás és az üzlet (vagy webshop) adatok már rögzítve vannak a rendszerben. Akjánlatot kizárólag vállalkozáshoz és azon belül üzlethez (ahol igénybe vehető az adott ajánlat) lehet rögzíteni. Logikai sorrend van: vállalkozás > üzlet(ek) > ajánlat(ok)
2. A kedvezményes ajánlatok a kedvezmény.hu domain alatt, a "MAGÁNSZEMÉLYEK" fülön jelennek meg.
3. A rögzített ajánlatokat a vásárlók aktiválják, ezzel egy egyedi QR-kóddal rendelkező kupont generálnak az adott ajánlatból.
4. Az üzlethez párosított CENTRUM terminállal (például: NFC képes androidos mobiltelefon) az eladó a felhasználó által felmutatott aktivált ajánlat QR-kódot a "Vásárlás" gombra kattintás után beolvassa. A készülék tranzakcióként rögzíti a kedvezményes ajánlat igénybevételét, amely az üzleti adminisztrációs felületen is nyomonkövethető. Hogy ki, mikor, melyik ajánlatot vette igénybe.
Az üzleti adminisztrációs felület gomb alapú működése áttekinthető és könnyen kezelhető:

5. INTELLIGENS NFC KIRAKATMATRICA
A bejáratnál kihelyezett Centrum Flotta kirakatmatrica egy intelligens, programozott NFC matrica, amelyhez ha a felhasználó az NFC képes telefonját hozzáérinti, akkor a böngészőben a kedvezmény.hu oldal alatt azonnal megjelenik az adott vállalkozás összes aktuális kedvezményes ajánlata, amelyek aktiválhatóak és beválthatók.
A Centrum kirakatmatrica a vállalkozásra van ráprogramozva rendszerünkben és mindig az aktuális kedvezményes ajánlatait jeleníti meg az adott vállalkozásnak. Ezzel a felhasználó gyorsan tájékozódhat, de maga a vállalkozás munkatársa is gyorsan áttekintheti, hogy mely kedvezményes ajánlatok élő ajánlatok a Centrum Flotta rendszerében.
A Centrum Flotta kirakatmatricát az üzlet bejáratához és / vagy a pénztárgép közelében kell kiragasztani:

6. ELFOGADÓHELY LESZEK. CSATLAKOZÁS A CENTRUM FLOTTA ELFOGADÓHELY HÁLÓZATÁHOZ
A Centrum Flotta elfogadóhely hálózatásoz csatlakozni egyszerűbb, mint gondolnád.
Minden felhasználó, aki érvényes Centrum Flottakártyával rendelkezik rögzítheti saját tulajdonú vállalkozását Centrum elfogadóhely partnerként vagy kapcsolattartóként jogosultja lehet nem saját tulajonában álló vállalkozásnak is.
1. LÉPÉS: Szerezz be egy érvényes Centrum Flottakártyát ide kattintva.
2. LÉPÉS: Jelentkezz be Centrum Flottakártyáddal a Centrum üzleti adminisztrációs felületre itt.
3. LÉPÉS: Rögzítsd a vállalkozás > üzlet(ek) > ajánlat(ok) adatokat a Centrum üzleti adminisztrációs felületen a megfelelő gombokra kattintást követően
MI TÖRTÉNIK EZUTÁN?
4. Vállalkozásod aktuális ajánlatai a "MAGÁNSZEMÉLYEK" fülön a kedvezmény.hu domain alatt megjelennek és a kedvezménykeresőben élérhetőek lesznek a felhasználók számára és aktiválhatóak lesznek a Centrum Flotta felhasználók számára.
5. Ahhoz, hogy az aktivált ajánlatokat kezelni tudja a vállalkozás, be kell szereznie legalább egy darab, android operációs rendszerű, NFC képes okoseszközt. A legegyszerűbb egy olcsó NFC képes androidos telefon online adatkapcsolattal (WiFi vagy adatkártya SIM).
6. A beszerzett androidos, NFC képes készülékre telepíteni kell a Google Playben ingyenesen elérhető CENTRUM FLOTTA ALKALMAZÁS -t
7. A sikeres applikáció telepítést követően kattints az applikációban a "Vásárlás" gombra (ha még nincs üzlethez párosítva az eszköz, akkor QR kód olvasás jelenik meg), majd a Centrum üzleti adminisztrációs felületre bejelentkezve az "Eszköz párosítása" gomb alatt az adott üzlet QR kódját olvasd be az alkalmazással. Ezzel a sikeres párosítás az üzlethez következik. A párosytást követően az üzlet neve megjelenik a készüléken az applikációban és onnantól kezdve a készülék, mint az üzlet terminálja működik.
TIPP: A CENTRUM FLOTTA alkalmazást tedd a készüléken alapértelmezett alkalmazássá a beállítások részben és nem kell keresgélni uténa, hanem a készülék indításakor azonnal megjelenik.ú és haszálható.
8. A sikeresen telepített és párosított készülékkel tudod kezelni a felhasználók által aktivált kedvezményes ajánlatok igénybevételét. A felhasználóknak a Centrum Flotta rendszer az aktivált ajánlatról egy QR kódot generál, amit neked egyszerűen az okoskészüléken a Centrum Flotta applikációban a "Vásárlás" gombra kattintással be kell csak olvasnod.
9. A kedvezményes ajánlatok felhasználása a Centrum Flotta üzleti adminisztrációban a "Tranzakciók" gomra kattintva nyomonkövethető, elemezhető, teljesen átlátható. Megtudhatod, hogy ki, mikor, melyik ajánlatot, hol, melyik üzletedben vette igénybe és ezeknek az informáciknak az értékelése alapján újabb kampányt indíthatsz.
10. Helyezd ki az üzlet bejáratánál és / vagy a pénztárgépnél az intelligens Centrum Flotta matricát. Minden Centrum Flotta partner vállalkozás üzletenként a vállalkozásra programozott Centrum matricát kap.
+ KIRAKATMATRICA DARABSZÁM IGÉNYEDET KÜLÖN IDE KATTINTVA IS JELEZHETED FELÉNK!
ÖSSZEFOGLALVA, AMI SZÜKSÉGES A PARTNERSÉGHEZ:
1. Érvényes felhasználói kártya előfizetés, jogosultsággal a vállalkozás kezeléséhez. Vagy nulláról biszed fel saját vállalkozásodat vagy egy már a rendszerben lévő vállalkozáshoz jogosultként a kártyaszámodat hozzáadták. A "Vállalkozás" Üzletek" és az "Ajánlatok" gombokra kattintva kezelheted az adatokat és rögzíthetsz új ajánlatokat. Egyszerre párhuzamosan több ajánlatod is lehet.
2. Okoskészülék Centrum Flotta alkalmazással, online adatkapcsolattal (Internet) és az üzlethez párosítva.
3. RAGASZD KI a Centrum Flotta kirakatmatricát és pénztárgép matricát, amit küldünk neked!
VÁGJUNK BELE! LEGYÉL TE IS CENTRUM FLOTTA ELFOGADÓHELY!
7. BEVÉTELNÖVELŐ UTALVÁNYKÁRTYA ELFOGADÁS
Miért érdemes elfogadnod Centrum utalványkártyát?
✅ Több ezer vásárló használja utalványkártyáinkat – nálad is költhetnek
✅ A felhasznált utalványösszeget a Centrum Flotta garantáltan megtéríti
✅ Egyszerű elfogadás Centrum Flotta applikációval (QR / NFC / vonalkód)
✅ Nincs bonyolult pénztári integráció – csak az androidos NFC képes okoseszköz kell Centrum Flotta appal
✅ Növekvő ügyfélkör, stabil bevételnövelő megoldás
✅ Részesülsz a Centrum Flotta marketingkampányaiból is
Hogyan működik a Centrum utalványkártya rendszer?
1. A Vásárló nálad fizet Centrum utalványkártya zseb terhére (Centrum Flotta applikáció "Vásárlás" gomb).
2. A fizetést (tranzakciót) Centrum Flotta mobilalkalmazással rögzíted (összeg + kártyaszám)
3. A Centrum Flotta elszámolási rendszer automatikusan jóváírja a bevételt vállalkozásod folyószámláján
4. A forgalom után kezelési díj nem kerül levonásra – nincs rejtett költség
5. Havonta elszámolunk, az összeget utaljuk a vállalkozás bankszámla számlájára
Jelentkezz itt Centrum utalványkártya elfogadóhelynek most ➤